Kledingbank

Wij zijn stichting LIEF en zijn in november 2014 opgericht. Onze stichting komt op voor minima in Helmond en omstreken. Wij helpen mensen met het minimumloon of minder als inkomen die maandelijks meerdere dubbeltjes omdraaien of niet eens kunnen.

In maart 2017 hebben wij een winkelpand betrokken aan de Calsstraat 2 in Helmond. Vanuit hier kunnen onze leden via een fictief budget kleding, speelgoed en andere benodigdheden halen.

Daarnaast is onze winkel ook open voor niet leden om kleding te komen uitzoeken. Deze kunnen ze dan kopen tegen kleine prijzen, waarvan het bedrag weer terug gaat de Stichting in om de kosten van de winkel te dragen en activiteiten voor de leden te bekostigen

Ook voor cliënten van uw organisatie, die een tijdelijke vraag hebben naar kleding, is er een verwijsbrief. Deze treft u bijgaand aan.

Deze cliënten kunnen dan 2 x per jaar, te weten zomer- en winterperiode, met de door u goedgekeurde verwijzing, een afspraak met Stichting Lief maken om kleding te komen uitzoeken. Daarnaast is er in november/december de gelegenheid om een verwijzing te krijgen om speelgoed/spellen te komen uitzoeken voor Sinterklaas en/of de kerstdagen.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande nog vragen en/of opmerkingen zijn dan horen wij die uiteraard graag.

Ook voor het maken van een afspraak om een en ander verder door te spreken kunt u ons bereiken
via info@stichtinglief.nl of via telefoonnummer 0492 – 347 662

Alvast bedankt.