Over ons:

Stichting LIEF is opgericht op 19 november 2014, en we zijn sinds 23 december 2014 officieel een Stichting. Deze is opgericht door 3 vrijwilligers. De bestuursleden zijn:

Jean-Paul kocken
Voorzitter van Stichting LIEF

Joyce Kuijpers
Penningmeester en Secretaris.

Wij werken geheel op vrijwillige basis, en krijgen geen vergoedingen voor onze werkzaamheden. We worden gesteund door vele particulieren, en ondernemers uit Helmond. Al onze artikelen worden zonder kosten verstrekt aan onze leden van de Stichting. De spullen en activiteiten worden via Facebook aangeboden en via email wordt iedereen op de hoogte gehouden van onze activiteiten.

Wat doen wij?

Elke week hebben wij 7 afhaal momenten, op dinsdag avond om 20.30 uur.
We delen dan voedselpakketten uit. En op zondag nog extra brood, maaltijden en fruitpakketten.
En elke donderdag brood. Ook verloten we diverse leuke pakketten zoals speelgoed, kleding of huisraadspulletjes.

Ons doel is om 2x per jaar een kleding uitdeeldag te organiseren in verschillende wijkhuizen in Helmond.
Met Sinterklaas speelgoed uitdeeldag. En met kerst een kerstpakket.
Ook willen wij in de toekomst verjaardagfeestjes pakketten gaan verzorgen. Zodat ook elke verjaardag van een kind gevierd kan worden.

Ook organiseren wij diverse evenementen, zo was er op oud en nieuw, een oudjaarsborrel met oliebollen en chocolade melk en was er met carnaval een carnavalsmiddag en met pasen onze paasbrunch.