Over ons:

Stichting LIEF is opgericht op 19 november 2014, en we zijn sinds 23 december 2014 officieel een Stichting. Deze is opgericht door 3 vrijwilligers. De bestuursleden zijn:

Jean-Paul kocken
Voorzitter van Stichting LIEF

Joyce Kuijpers
Penningmeester en Secretaris.

17264662_1857070214508614_1017469660115535209_n.jpg

Wij werken geheel op vrijwillige basis, en krijgen geen vergoedingen voor onze werkzaamheden. We worden gesteund door vele particulieren, en ondernemers uit Helmond. Al onze artikelen worden zonder kosten verstrekt aan onze leden van de Stichting. De spullen en activiteiten worden via Facebook aangeboden en via email wordt iedereen op de hoogte gehouden van onze activiteiten.

Wat doen wij?

Elke week op zaterdag delen wij, aan de leden die zich ingeschreven hebben daarvoor, fruit, brood en maaltijden uit in onze winkel aan de Calsstraat 2 te Helmond.

In onze winkel kunnen onze leden kleding, speelgoed, boeken, spullen voor in huis enz. uitzoeken
Daarnaast proberen we onze leden te helpen met hulpvragen waarmee ze vastlopen bij instanties en kijken of we het samen met hen kunnen oplossen.

Ook organiseren wij diverse evenementen. Elk jaar is er een paasbrunch, een picknick in het park, een bbq, een oudjaarsborrel en een carnavalsmiddag. Dit gaat allemaal in overleg met onze leden. Ook proberen we elk jaar een kerstpakket in elkaar te zetten en deze uit te delen.

.